Kırık Bir Güfteyim Ben Ey Hayat!

Alabilirmisin hayat beni içine bu saatten sonra..
Ben bu kadar yorgun umutsuz ve de kırılganken..
Göz yaşlarımı silip devam diyebilir misin
Beni bu kadar yormuş,sevgiye aç bırakmış..
Kısaca yüreğimi tüketmişken..
Ve ben bu kadar güvensiz,sevimsiz bakarken sana..
Sen bana gülebilir misin hayat..
Şen şakrak günlerimi geri verebilir misin..
Tekrar kaygısız kılabilir misin ki beni..
Yıkılmışlığıma tek çare umutlarımken..
Onları yenileyebilir misin bir kez daha benim için..
Hadi deme bana hadi deme..
Yoruldum ve duruldum artık..
Bırak beni kendi karanlığımda
Umarsız sessiz ve tek başına

Şule Gürbüz

About denizozmen

İstanbul'da
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Kırık Bir Güfteyim Ben Ey Hayat!

  1. SH dedi ki:

    önemli olan ne kadar sendeleyip yere dustugun degil ; onemli olan ustunu basini silkeleyip ne kadar ayaga kalktigin . Yola devam…

Yorum bırakın